GULLABO STUGA
Hondvriendelijk vakantiehuis in Zweden / Hundefreundliches Ferienhaus in Schweden

Gastenboek / Gästebuch / Guestbook

Wij nodigen u van harte uit een bericht achter te laten in ons gastenboek.
Wir laden Sie herzlich ein, in unserem Gästebuch eine Nachricht zu hinterlassen.
We kindly invite you to leave a message in our guestbook.


31 berichten op 4 pagina's
Peter & Geke
26-05-26 08:52:30
We kwamen aan op 9 mei 2026. Alles was prima voor elkaar. Prachtig huis, veel ruimte, en een grote afgerasterde tuin wat heel handig is als je honden hebt. De omgeving is heel rustig, het is er stil, je kunt genieten van o.a. de vele zangvogels. Wij hebben genoten, echt een aanrader als je van natuur, rust en ruimte houdt.
Linda & Joris
16-05-26 14:57:07
Gewoon álles goed!

We arriveerden in een compleet verzorgd huis, met geweldig grote en goed omheinde tuin waar onze twee Amerikaanse Akita's heerlijk konden rennen en spelen. Dus onbezorgd genieten! De zon werkte mee. Fijn in deze periode (eind april/begin mei), we genoten van de ontluikende lente. Prachtig!

De omgeving is een enorme aanrader voor wandelaars, fietsers én cultuurliefhebbers.

Ik raad je dit huisje zeker aan, veel plezier!
Miranda Hagens
27-12-25 19:01:33
Zo weer terug vorig jaar dezelfde periode na kerst eerste week januari. Het voelde gelijk weer vertrouwd, en voelde de rust weer.
Hopelijk net als vorig jaar nog wat sneeuw en de eland zouden het kompleet maken.
Agnes Klasens
25-07-25 20:34:41
Onze eerste kennismaking met Zweden die direct geweldig uitpakte.
Een royaal huis, van alle gemakken voorzien. En er is niet alleen aan de mens gedacht, ook voor de honden is er van alles aanwezig.
De heerlijk grote, omheinde tuin, waar onze flatcoats Sam en Skye heerlijk hebben gerend, gesnuffeld, gedold en achter balletjes aan hebben gerend. En natuurlijk de wandelingen in de natuur waarbij je sporadisch iemand tegenkomt.
Onderweg troffen we zelfs 6 jonge zwijntjes, die rustig hun weg vervolgden.
We hebben super weer gehad en heerlijk genoten van de terrassen en de tuin, de zon-en schaduwplekken.
Door de rust, ruimte, de vogels, zelfs een groene specht die tegen het huis tikte, en natuur zijn we heerlijk tot rust gekomen.
Het contact met de verhuurder verloopt prettig en vlot.
Wij komen volgend jaar daarom terug!
Wilma van den Heuvel
04-07-25 13:17:43
Wat een prachtige plek midden in de bossen. Het huis is nog mooier als op de foto’s :-) Alleen maar rust en het geluid van de vogels of de wind. Toch is er op 30 min rijden met de auto al van alles te doen. We hebben veel info gehaald van de lokale tourist information site. Onze 5 honden hadden de tijd van hun leven. De enorme tuin met overal nog kleine perkjes gaf snuffelplezier en ze konden er verstoppertje doen.
Het huis is zo ontzettend compleet ingericht dat je echt nergens op mispakt. Ook fijn dat basis items zoals veel keukenkruiden, olie, thee, koffie en suiker er al waren.
Ook alles voor de honden is aanwezig. Van een hele stapel voerbakken in alle maten met standaarden erbij, leuke speeltjes tot een mega hondenmand in de woonkamer.
De communicatie met de verhuurder was heel goed en fijn. Geen vraag bleef onbeantwoord.
Ja deze plek is echt 5-sterren!’
Paul en Ann van der Valk
15-06-25 17:55:28
Wij zijn twee weekjes in Juni 2025 met onze twee honden op vakantie geweest op Gullabo Stuga. Wat een heerlijke tijd hebben wij gehad. Een heel mooi huisje waar aan alles al is gedacht voor de huurders.
Met een enorme mooie tuin met veel gras waar de honden heerlijk om het huis konden rennen. Wat is het ook een mooie omgeving, en
leuke trips kunnen maken.
Ook het contact met de eigenaren was heel erg fijn en positief.
Echt een aanrader voor mensen met honden die van de rust willen genieten.
Wat een ander ook al schreef, Chapeau voor de eigenaren!!

Paul en Ann
Noah de Heer
14-05-25 10:19:07
De eerste week van mei zijn mijn man en ik voor het eerst hier geweest met onze twee honden. We hebben een heerlijke week gehad! De honden genoten van de grote tuin en de wandeling. Wijzelf zijn tot rust gekomen in de prachtige natuur waarbij we veel dieren hebben gespot waaronder een eland. Het huis is van alle gemakken voorzien en het contact verloopt heel prettig. Een aanrader!
Regina Bakker
04-05-25 14:18:20
Voor de tweede keer hebben we gebruik mogen maken van deze geweldige vakantiewoning! De tuin is geweldig voor onze twee honden. Het huis is van alle gemakken voorzien. En wat een prachtige omgeving. Het contact met de verhuurder verloopt snel en prettig.
Senta Boone
20-10-24 19:00:40
Wij mochten voor de tweede keer in dit geweldige huis logeren. Wederom een heerlijke vakantie gehad waarin wij en onze vier honden hebben genoten. Het huis is van alle gemakken voorzien, zelfs koffie en thee zijn er aanwezig!
De tuin is perfect voor honden, heel goed omheind en dankzij het mooie nieuwe hek komen ze ook uit de auto ook direct in de omheinde tuin, heel fijn! Ook zijn er voerbakken, manden en speeltjes, helemaal top!
Kitty Veldkamp
19-09-24 11:15:08
1e helft september mochten we 2 weken lang verblijven in Gullabo Stuga. Wat een fantastische plek om tot rust te komen en te genieten van alles wat de natuur ons geeft. We hebben een eland gespot, een edelhert, meerdere keren een vos gezien, veel hazen en roofvogels. Onze 5 honden en wij hebben een heerlijke tijd gehad: prachtige wandelingen gemaakt in de wijde omgeving, gezwommen in de meren en lekker geluierd in de allemachtig prachtige tuin. De kust is dichtbij, evenals Öland en Karlskrona. Het meest hebben wij echter genoten van de bossen, de meren en van dit geweldige Pippi-huis zelf. Het huis is super comfortabel en ongelooflijk schoon. Er is een gezellige, goed functionerende, mooie tegelkachel in de woonkamer, we hebben heerlijk kunnen barbecueën en prinsessen-heerlijk geslapen in de lekkere bedden. Het weer was ons erg goed gezind, dus dat helpt natuurlijk ook. maar voor iedereen die van de natuur houdt en ontspannen met z'n hond(en) vakantie wil vieren is dit een absolute aanrader. Wij komen zeker terug! Chapeau voor de eigenaren; ook de communicatie is buitengewoon prettig. Van ons krijgt Gullabo Stuga 5 sterren met een uitroepteken.
Tonen: 5  10   20